Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

A hug? Please.


Σε μυρίζω στο αέρα του Χειμώνα
Με χαιδευεις οταν γίνεσαι βροχη.
Να γυρίσεις σαν θα 'ρθουν τα χελιδόνια
και της άνοιξης να πάρεις τη μορφή.

Οχι δεν θα κάνω ακόμα ενα καταθλιπτικό ποστ. 
Απλώς είχα την ανάγκη να εκφράσω πόσο πολύ μου λείπει μια αγκαλια.
Ενα άγγιγμα στο χέρι ή στο μάγουλο.
Πόσο μου λείπεις εσύ.

Αλλα λύκο δεν ήθελα? Ε φάτα τώρα. 
Γιατι ο λύκος είναι πάντα ελευθερος.
Και εσύ? Ελπίζω να σαι ελευθερος.

Οχι απο μένα. Ασε με εμένα.
Αλλα απο τα δεσμά που ο ίδιος έθεσες στον εαυτό σου
ή που άφησες άλλους να σου περάσουν.

Να προσέχεις Λυκάκι μου.

7 αναταράξεις:

next_day είπε...

1ον, το τραγούδι απλά υπέροχο!
2ον, στέλνω αγκαλιά!
3ον, στέλνω άγγιγμα στο χέρι!
4ον, στέλνω άγγιγμα στο μάγουλο!

Και όλα αυτά με τα μεταφορικά δώρο!!! :))

Φιλί Διαμαντένιο!

anastasia είπε...

μα τι τραγούδι αννούλα!


την πιο γλυκιά μου αγκαλιά στο πιο γλυκό κορίτσι :)

SorroWords είπε...

@next_day
1on Pux Lax αγαπη μου! Όλα τους είναι μοναδικα!
2ον, 3ον, 4ον Thaaaaaaaaanks γλυκια μου! Ανταποδιδω!
Φιλι γλυκο!

@Αναστασία.
Και τι νόημα. Ακου τι λέει "..μέσα μου η αγάπη ζωντανή είναι για σένα όπως τότε που σε είχα... Κατάρα αν είσαι ή προσευχή ή κάποιας θάλασσας ακτή ή κάποια μοίρα που με μάγεψε στα αλήθεια"
Αγκαλια κι φιλί γλυκό και σε σενα!

Αντίνοος είπε...

Άνοιξη τα σπάει όπως και να το κάνεις

SorroWords είπε...

Diafwnw. Tha ta espage mono an ekeinos erxotan. Alliws einai aplws allh mia mera ston xrono.

angel είπε...

like!!

SorroWords είπε...

ki gw like aggelouko!