Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

To be or not to be?

Ξερεις τις τελευταιες μέρες έχω χάσει την μπάλα. Εχω χάσει το μετρημα των μαλακιών που κανω.
Ειμαι σε ένα πολύ λεπτό στρώμα πάγου, που η αποσταση απο το να με "κακοχαρακτηρίσουν"
-το λιγότερο- μεχρι κι να χάσω κάποιες φιλιες ειναι τόσο λεπτή και υπαρκτή οσο ενα λάθος πάτημα.

Το χειρότερο ειναι όχι μόνο το οτι φέρομαι σαν ανώριμη/ανευθυνη/παιδι/για να μη προχωρισω σε άλλους χαρακτηρισμόυς, αλλα το οτι δεν μετανιωνω.

Και με τρομάζει αυτό. Γιατί σημαινει πως σκοτώνω το κοριτσι που είχα γίνει.
Γινομαι πιο "αδισταχτη" με ότι αυτό σημαινει.

Καλώς ή κακώς εγω ξέρω καλύτερα απο όλους ποσο παλευω την κάθε μέρα.
Ποσο προσπαθώ να έχω εκεινο το χαμογελο στα χειλη, και να ελπίζω κάποιες στιγμές να είναι αληθινό.

Παλευω σκληρα σχεδον ενα χρόνο τώρα, για να φτάσω στο σημειο που είμαι.
Στο σημείο που πραγματικά δεν με νοιάζει τίποτα.

Τωρα που εφτασα δεν ξέρω αν το θέλω, ή αν οι αλλοι με θέλουν ετσι.

Ισως να το δοκιμάσω για λίγο, κι αν δω πως δεν μου πάει να γυρισω στο πριν.

Σε αυτό που προσπαθώ να ξεχάσω.
Στο να αγαπώ εσένα.
Γιατί πραγματικά με έκανε καλύτερο ανθρωπο, όσο κι αν με πονάει.


2 αναταράξεις:

Διαμαντένια είπε...

πολλές σκέψεις έφερε το κείμενο σου...
όμως κόλλησα σε αυτό που λές.. "προσπαθώ να ξεχάσω"... και φοβάμαι ότι όσο το προσπαθείς, όσο το πιέζεις, δεν θα γίνει ποτέ...
όσο παλεύεις να αλλάξεις, δεν θα αλλάζεις ουσιαστικά..
απλώς θα καλύπτεις τον πόνο σου..

Μην το κάνεις άλλο καλή μου... ζήσε το όσο κι αν σε πονάει... και ο καιρός όσος και να χρειαστεί θα σου δείξει τα σημάδια του...

Φιλί Διαμαντένιο!

SorroWords είπε...

Glukia mou, pleon einai monodromos to na koitaw na eimai kala, oti ki an auto stoixizei. To na kanw piswgurisma ki na afhsw ton eauto mou na afethei se olo auton ton pono pou exw afhsei sto pisw pisw meros tou mualou mou tha apobei katastrofiko.

To paleuw mou, den exei thn arnhtikh shmasia pou tou dineis. Giati ematha na dinw ths maxes mou, ki na nikaw. H na upoxwrw egkairws.
Exw dwsei polles maxes ws twra allwste se ola ta epipeda ths zwhs mou.

Aplws ola exoun tis epiptwseis tous. En prokeimenou mia allagh pros se mia pio "dark side ptyxh tou xarakthra mou" pou eixa ksexasei oti exw.

Fili glyko!


ps. O xronos mporei na einai ki pantotinos otan milame gia mena. Gia auto den mporw na tou dwsw to panw xeri.Tha me apoteleiwsei.